FORUM EN CONSTRUCTION, MERCI DE NE PAS VOUS INSCRIRE

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
«Fondatrice»
Celaena Herondale
Fondatrice

J’ai déposé mes bagages à Dublin le : 10/01/2016 et j'ai vécu : 46

MessageSujet: Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul   Jeu 21 Jan - 11:25

Celaena Herondale

NAISSANCE : 26 février xxxx

LIEU DE NAISSANCE : Drogheda, Irlande

METIER : Inspecteur de la Garda

STATUT FAMILIAL : Célibataire

RACE : Mangeur d’âme

POUVOIR : celui de sa race

RANG SOCIAL : confortable

GROUPE : light

FT. Teresa Palmer
Caractère
Cyprum itidem insulam procul a continenti discretam et portuosam inter municipia crebra urbes duae faciunt claram Salamis et Paphus, altera Iovis delubris altera Veneris templo insignis. tanta autem tamque multiplici fertilitate abundat rerum omnium eadem Cyprus ut nullius externi indigens adminiculi indigenis viribus a fundamento ipso carinae ad supremos usque carbasos aedificet onerariam navem omnibusque armamentis instructam mari committat.

Illud tamen te esse admonitum volo, primum ut qualis es talem te esse omnes existiment ut, quantum a rerum turpitudine abes, tantum te a verborum libertate seiungas; deinde ut ea in alterum ne dicas, quae cum tibi falso responsa sint, erubescas. Quis est enim, cui via ista non pateat, qui isti aetati atque etiam isti dignitati non possit quam velit petulanter, etiamsi sine ulla suspicione, at non sine argumento male dicere? Sed istarum partium culpa est eorum, qui te agere voluerunt; laus pudoris tui, quod ea te invitum dicere videbamus, ingenii, quod ornate politeque dixisti.

PSEUDO: Azra ; ÂGE: 25 ans ; PRÉSENCE SUR LE FORUM : 7/7j ; ; PETITE PRÉSENTATION PERSONNELLE :

FICHE PAR ATHENA.

my name is
« celaena herondale »
and I will not be afraid.

signature par littleharleen

Dernière édition par Celaena Herondale le Ven 5 Fév - 17:01, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
«Fondatrice»
Celaena Herondale
Fondatrice

MessageSujet: Re: Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul   Jeu 21 Jan - 11:25

Wild wild world

Cyprum itidem insulam procul a continenti discretam et portuosam inter municipia crebra urbes duae faciunt claram Salamis et Paphus, altera Iovis delubris altera Veneris templo insignis. tanta autem tamque multiplici fertilitate abundat rerum omnium eadem Cyprus ut nullius externi indigens adminiculi indigenis viribus a fundamento ipso carinae ad supremos usque carbasos aedificet onerariam navem omnibusque armamentis instructam mari committat.

Illud tamen te esse admonitum volo, primum ut qualis es talem te esse omnes existiment ut, quantum a rerum turpitudine abes, tantum te a verborum libertate seiungas; deinde ut ea in alterum ne dicas, quae cum tibi falso responsa sint, erubescas. Quis est enim, cui via ista non pateat, qui isti aetati atque etiam isti dignitati non possit quam velit petulanter, etiamsi sine ulla suspicione, at non sine argumento male dicere? Sed istarum partium culpa est eorum, qui te agere voluerunt; laus pudoris tui, quod ea te invitum dicere videbamus, ingenii, quod ornate politeque dixisti.

FICHE PAR ATHENA.

my name is
« celaena herondale »

«L'ombre des assasins»
Alexander S. Blackwood
L'ombre des assasins

J’ai déposé mes bagages à Dublin le : 10/01/2016 et j'ai vécu : 21

MessageSujet: Re: Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul   Jeu 21 Jan - 11:28

Bienvenue la plus belle hâte de venir t'embêter

Raised sugar on mtv, raised on you and me

THEME  ▬  The land I have known in my youth, Yeah it's gone and it's never coming back, Where's our saviour ? | © Vent Parisien

«Fondatrice»
Celaena Herondale
Fondatrice

MessageSujet: Re: Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul   Jeu 21 Jan - 11:29

Merci poussin :P

my name is
« celaena herondale »

«»
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul   

Celaena ¤ Not just a pretty face and a dark soul
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut